Estrena del blog!

Targetes cara i dorsMostra de les dues tipologies de targetaImpressió en tampó

Bona tarde,

Començo una nova aventura on us ensenyaré  al que em dedico actualment i també aniré recuperant treballs que em semblen interessants per mostrar-vos.

Per anar entrant en context us deixo amb unes targetes que he fet fa un mes a una amiga que es dedica a la fisioteràpia. L’encarreg és tractava de fer unes targetes de visita per donar als seus clients habituals  i poder-la utilitzar com a targeta per fer-se auto-promoció. El cost havia de ser el més baix possible, vaig utilitzar dos papers (50 x 70) de 300 gr. reciclats que vaig tallar a 5.5cm x 8.5cm i vaig fabricar-me un tampó.

Salut!

1 comment
  1. Ferran said:

    Sort i endavant amb el blog!

Deixa un comentari

