Festival invisible (el concepte) vol.2

El projecte tracta del desenvolupament de la gràfica d’un festival de música amb una característica que el diferència de tota la resta: el públic assistent no sabrà quins grups de música actuaran dins del recinte.
Els principals objectius que es proposen són els de desenvolupar un concepte i una formalització que impacti al públic i els mostri un reclam per assistir al esdeveniment.
S’ha desenvolupat gràficament la publicitat prèvia: cartell general, aplicació als camions repartidors de cervesa, banderoles, web i entrada. I també la del propi festival: entrada a dins del recinte, un fulletó informatiu de les actuacions, merchandising i la senyalització.

En un post anterior hi havia les llaunes que formaven part del merchandising del festival. Les propies llaunes també podrien servir d’element promocional anterior al festival.

Treball final de màster.
Tutor: Martí Ferré. ( http://www.bildi.net/)

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

%d bloggers like this: